lördag, juni 21, 2008

Dags för strateg byte Centerpartiet

Jaja, nu börjar jag förstå hur det kunde gå så snett med kommunikationen för Centerpartiet i FRA frågan. DN har idag en artikel om hur Centerpartiets kommunikationschef försökt tysta bloggaren Richard Slätt, hur kan man ens fundera i dom banorna när det dessutom handlar om FRA frågan? Det förklarar i alla fall den misslyckade kommunikationen från Centerpartiets sida i samma fråga.

Delar av Centerns och Fredrick Federleys framtid beror förmodligen för övrigt på vad bloggen Rätt och Slätt kommer att publicera av tidigare intervjuer i FRA frågan, en blogg att hålla ögonen på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

och man kan protestera direkt hos upphovsmannen här:

Lena Forsman
Kommunikationschef
Centerpartiet
08-786 60 89,
0706-33 10 08
lena.forsman@riksdagen.se

Fredrik sa...

Jag tycker att de debattörer som kommer med personangrepp och t.o.m hot mot enskilda ledamöter i riksdagen, på bloggar och via mail, skall skämmas! Här pratar man om FRA som ett hot mot demokratin och sen använder man själv odemokratiska metoder.

Magnus sa...

Har han hotat någon, vad har jag missat?

Thomas Palm sa...

Att säga att någon skall dra åt helvete är inte direkt artigt, men inte något hot. Att sen andra mer eller mindre anonyma skribenter i kommentarer kommit med hot är tråkigt, men det är vad jag förstår vad man får räkna med om man skriver något kontroversiellt. Emellanåt antyder journalister och kommunpolitiker vad de får i sina mailboxar och det är inte vackert.

Magnus sa...

Nej det är trist och gör ju att man själv lättare överreagerar.... har hänt mig och alltid anonymt. då är jag säkert också lätt åtgången....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...