fredag, december 14, 2007

C – Nu på nätet

När jag i mitt tidigare inlägg om ateism och tro tog upp lite om bakgrunden till att jag kallar mig ateist var jag lite osäker när tidningen skulle komma ut, nu finns den på nätet.

Magasin C ska gå att läsa här.

Här finns en länk till artikeln där jag och pastorn diskuterar tro. (Jag är felciterad jag menar naturligt vis inte att man kan vara säker på att gud inte finns men jag tror inte att han finns (eller några andra gudar)).

Här ska det gå att se en ca 20 min lång diskussion via Web Tv (mest nöjd med att jag hamnade under Fuglesang på NSD:s hemsida).

Jag har varken sett tidningen eller web-sändningen själv än men mottager gärna kommentarer eller tipps kring debatten i allmänhet.

(Länk till två forskare som diskuterar religion)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...