torsdag, november 08, 2007

The 2007 weblog awards

Hade inte tänkt skriva något om detta men efter att jag upptäckt att jag har runt 40 feed läsare måste jag ju dra mitt strå till stacken! Jag har förövrigt ingen aning om hur statistiken från feedburner fungerar och får nog säga att jag är förvånad att ha kvar läsare efter de senaste perioderna... nå nu till det jag tänkte skriva.

Junk science och Climate Audit har i ett sammarbete vad det verkar tagit ledningen i kategorin bästa vetenskapsbloggare. Detta känns smått bisarrt måste jag säga eftersom Junk Science mest sysslar med att förvirra folk i olika frågor, allt från bekämpningsmedel till tobaksrök och Climate Audits enda bidrag till vetenskapssamhället vad jag vet en väldigt osäker vetenskaplig publicering och rättandet av temperaturdata i USA.

Därför känns det inte mer än rätt att be folk som läser detta att ge sig iväg och rösta på Bad Astronomy som för tillfället ligger 2a i tävlingen. Det är för övrigt en mycket läsvärd blogg... Sprid också gärna detta vidare.

1 kommentar:

recon sa...

Varför länkar du inte till Climate Audit (länk) istället för Junk Science?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...