onsdag, mars 14, 2007

Utmanad

Har blivit utmanad av ”Ängeln” Sara och "Högerspöket" Jessica och man ska skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv. Så jag testar, men inser att någon annan borde skriva detta.

1. Är Ateist och Kristdemokrat
2. Har svårt att komma ihåg namn, om det beror på oskärpa eller förvirrad hjärna låter jag vara osagt.
3. Är lite för nyfiken och otålig för mitt eget bästa vilket kan sluta i att jag försöker provocera fram svar från folk som inte vill svara eller läsa tre böcker samtidigt eftersom jag lyckas lura mig själv att jag nog får svaren snabbare då.
4. Tapparbort minst 2 vantar om året (tyvärr sällan från samma par).
5. Har en lite sned näsa efter att ha sprungit in i en tvättlina jagandes en fotboll.
6. Längsta arbetsdag (utanför lumpen) på 32h.

Skippar att länka vidare denna gång och hoppas att det inte för ”otur” med sig...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...