lördag, mars 31, 2007

Kristdemokratiska bloggar

4 kommentarer:

Anders sa...

Hej Du! Det händer att även min blogg uppdateras. Närmast efter valet var det väl si och så, men på senare tid allt mer frekvent!

Mvh Anders

Niina sa...

Min make har en trevlig blogg som uppdateras ofta. Och på köpet är han Kristdemokrat med! ;-)

http://hoffstedtbloggen.blogspot.com/

PS: Tack för länkningen till mig!

Magnus sa...

Kul! :)

Max Hobstig sa...

Får jag fråga vad det är för en gul groda man ser på din blogg? Eftersom jag hört lövgrodorna kväka och leka i Skåne Tranås så har man väl rätt att undra. För övrigt är det mycket man har att undra över när man ser ditt galleri av eminenta personer. Som gammal före detta ringmärkt räv kan jag nog säga att jag känner hälften av dem. Att Ella är den snyggaste spelar ingen roll eftersom Désirée är den klokare av dem :-)
Med vänlig hälsning
Kristdemokraten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...