tisdag, januari 09, 2007

Sömniga tankar

Årets längsta arbetsdag hittills är i alla fall över, och några snabba kommentarer kände jag kunder vara på sin plats.

Stefan ”stålmannen” Thornberg har med en rivstart börjat blogga igen. Skönt att han också syns i tidningarna här uppe som annars totalt domineras av Socialdemokrater... och Krister Hammarberg. Stefan kan nog liknas lite vid en äldre klokare Fredrik Federley. Själv har jag gått i ide vad gäller insändare sedan valrörelsen då jag hade stora svårigheter att komma in i tidningarna, oavsett hur kloka (jag tyckte) insändarna var. Men jag börjar känna att karenstiden nog snart är över.

Förövrigt har jag märkt att jag ibland kommenterar lite väl lätt och mycket på andra bloggar utan baktanke. Nu senast hos moderskeppet (som i och för sig förtjänade en släng) där jag lite drygt kastar ur mig något som kunnat sägas vettigare. Well, antar att man inte kan gå runt och tänka sig allt för mycket för... det brukar annars vara lite av min paradgren, att alltid tänka för mycket.

Nattar med detta kanonklippet som jag fick av syrran!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...