onsdag, januari 03, 2007

Skvaller

Börjar med Martin Rundkvist som nyligen fått besked om att han kan starta sin blogg Aardvarchaeology på ScienceBlogs. Om jag inte har fel så är han den förste svensken som bloggar där, mycket roligt! ScienceBlogs utser själva vilka som får blogga där och det verkar inte helt enkelt få nyttja sidan. Aardvarchaeology handlar mest om arkeologi men en hel del annat intressant kan också dyka upp. Martin är för övrigt aktiv medlem i föreningen Vetenskap och Folkbildning.

Fortsätter med en bild som Mia har tagit i Övertorneå, bilden är en av Mikael Styrmans skyltar. Mer om själva konflikten går att läsa här. Och fler bilder finns hos Mia...

Till sist avslöjar jag att lillkronan och Luleåhockey liraren Magnus Isakssons far har suttit och tuggat på köttben i köket jag växte upp, jag avstod dock från delikatessen.

3 kommentarer:

Martin sa...

Stort tack!

Mia sa...

Hej hej:) Och gott nytt år får jag önska!

Magnus sa...

Mitt nöje!

och Detsamma!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...